Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze service of een product. Wij willen u graag verder helpen en een gepaste oplossing vinden.
Wilt u een klacht indienen? Dan kunt u dit op verschillende manieren doen: u kunt mailen naar klantenservice@matrabike.nl, ons contactformulier invullen of uw klacht per post naar het volgende adres versturen:
Matrabike
Gompenstraat 21
5145 RM Waalwijk
T.a.v. afdeling klachtenafhandeling
Wij nemen klachten serieus en behandelen iedere klacht daarom met de grootste zorg. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Binnen 14 dagen ontvangt u van ons een inhoudelijk antwoord op uw klacht. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
P.S. Vermeldt in de correspondentie alstublieft altijd duidelijk waar de klacht over gaat en op welk ordernummer deze klacht betrekking heeft.
Komt u er met onze klantenservice niet helemaal uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie thuiswinkel, via sgc.nl. of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Vul een productnaam, merk of eigenschap in.